سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن

گرفتن ویزای شینگن برای تردد در کشورهای حوزه شینگن انتخابی فوق العاده بوده و به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن هستند. اهمیت این ویزا به حدی بالاست که حتی برای گرفتن ویزای مولتی کانادا یا حتی تا اقامت دائم در کشور کانادا هم تاثیرگذار است.

حالا اگر می‌خواهید شانس اخذ ویزای خود را افزایش دهید در ادامه به شرایط لازم برای گرفتن این ویزا و همچنین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن اشاره خواهیم کرد.

 فرم درخواست اخذ ویزای شینگن

با توجه به اینکه درخواست برای ویزای شینگن ممکن است در قالب ویزای توریستی، ویزای دانشجوئی یا ویزای کاری و سرمایه‌گذاری باشد، نوع درخواست هم متفاوت است. یکی از مهمترین مدارک لازم برای اخذ ویزای شینگن فرم درخواست است. این فرم باید به صورت جداگانه برای همه متقاضیان و حتی نوزادان پر شود و اطلاعات آن به طور کامل نوشته شود. البته اگر شرکت‌های مختلف مانند طنین گشت در کنار شما هستند، پر کردن این فرم را به آنها واگذار کنید.

همراه بردن دو قطعه عکس شخصی

از دیگر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن باید به دو عکس پرسنلی با زمینه سفید اشاره کنیم که سایز آنها به صورت 3.5 در 4.5 باشد و از زمان گرفتن آن بیشتر از 6 ماه نگذشته باشد. تفاوت فاحش میان چهره فرد و عکس دردسر ساز بوده و باید آقایان نسبت به استفاده از ریش و سبیل و خانم ها نسبت به شرایط حجاب خود توجه داشته باشند. در ضمن عکس آماده شده باید فرمت پاسپورتی و رسمی داشته باشد.

گذرنامه معتبر

برای چسباندن ویزای شینگن باید پاسپورت شما حداقل دو صفحه خالی داشته باشد و 6 ماه اعتبار هم داشته باشد. کسانی که قبلاً ویزای شینگن گرفته اند می توانند کپی رنگی آنها را در اختیار سفارت قرار دهند که در اخذ ویزای شینگن جدید به آنها کمک می کند.

ترجمه مدارک و اسناد شناسایی

ارائه مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی در جریان اخذ ویزای شینگن ضروری است و به همین دلیل سعی کنید اصل و ترجمه آنها را همراه خود داشته باشید.

 بیمه مسافرتی

همراه داشتن بیمه مسافرتی یعنی داشتن مدارکی که در صورت بروز مشکل امکان حمایت از شما وجود داشته باشد. بیمه مسافرتی به این دلیل در بین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای شینگن قرار می گیرد که نوعی سیستم حمایتی از مسافران بوده و به نوعی تایید کننده بازگشت مسافران است. پوشش بیمه مسافرتی و مبلغ آن متفاوت است و از طرف دیگر باید مدت زمان آن به طور کامل مدت زمان مسافرت شما در منطقه شنگن را پوشش دهد.

 

منبع : taningasht