سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه گسترش ویزا شینگن در حالی که در منطقه شنگن قرار دارد

یکی از اصلی ترین مواردی که در پایان اعتبار ویزای شینگن به آنها نگران می شوند این است که در صورت وجود راهی برای تمدید اقامت خود در اروپا وجود دارد.

این که آیا شما یک مسافر هستید که مایل به تجربه بیشتر اروپا هستید ، یک شخص شغلی هستید که پس از اتمام ویزای خود مشاغل غیرقابل پیش بینی ای برای انجام آن دارید یا بیمارانی که به دنبال معالجه پزشکی در یک یا چند کشور عضو منطقه شنگن هستند که باید ادامه دهند. پس از اتمام ویزای شینگن ، شما مجاز به اقامت در اروپا نخواهید بود ، مگر اینکه تمدید کنید.

طبق قوانین شینگن ، ویزای اقامت کوتاه مدت برای حداکثر سه ماه در یک دوره شش ماهه می تواند دریافت کند. با این حال ، برای بسیاری از خارجی ها 90 روز فقط کافی نیست ، به خصوص برای مسافرانی که می خواهند از 28 کشور عضو شینگن دیدن کنند که هر کدام یک جاذبه جالب با فرهنگ و سنت های غنی است ، باعث می شود این مسافران مایل به ترک نشوند.

گرچه بسیاری معتقدند تمدید ویزای کوتاه مدت شینگن غیرممکن است ، اما این در واقع کاملاً ممکن است. این بسیار سخت است ، اما اگر دلیل جدی دارید که درخواست خود را پایه گذاری می کنید ، شانس کافی برای دریافت این تمدید ویزا دارید.
اعتبار ویزای شینگن

قبل از تصمیم گیری برای تمدید ویزای شینگن ، اعتبار ویزای شما و نوع ویزای مورد نظر خود را بدانید. ویزای کوتاه مدت اقامت شینگن می تواند:

    ورود تنها - این بدان معناست که شما روزهای محدودی را برای ماندن در شینگن خواهید داشت و بعد از ترک شما حق بازگشت ندارید
    ویزای ورود دو برابر برای همان سیاستی که در بالا گفته شد اعمال می شود ، اما شما مجاز به ورود به منطقه شینگن دو بار هستید ، به این معنی که برای مدت معینی مجاز به ویزای خود می توانید وارد منطقه شنگن شوید ، ترک کنید و دوباره بدون هیچ مشکلی وارد شوید. . هنگامی که برای دومین بار خارج از کشور هستید ، ویزا منقضی می شود.
    ورود چندگانه - به این معنی که ویزایی به شما اعطا می شود که به شما اجازه ورود هر یک از کشورهای عضو شینگن را در هر زمان که بخواهید می دهید ، تا زمانی که در مدت شش ماه از حد 3 ماه تجاوز نکنید.

در کلیه موارد ، اگر دلیل محکمی دارید که می خواهید بمانید می توانید درخواست تمدید ویزا کنید.

در زیر در این مقاله می توانید دستورالعمل نهایی در مورد نحوه تمدید ویزای شینگن ، دلایلی که ممکن است اجازه تمدید اعطا شود ، و همچنین مدارک مورد نیاز چیست و نحوه تقاضا برای تمدید ویزای کوتاه مدت شنگن را بیابید. .
پسوند ویزا شینگن

تمدید ویزای شینگن کوتاه مدت با مقررات پارلمان اروپا و شورای (EC) شماره 810/2009 مورخ 13 ژوئیه 2009 مجاز به ایجاد کد جامعه در مورد ویزا ها مجاز است (مجله قوانین اتحادیه اروپا از 2009 L243 / 1) . با این حال ، اگر دلیل جدی ندارید که مبنای درخواست شما باشد ، شانس بسیار کمی برای دریافت آن خواهید داشت.

طبق سیاست ویزای شینگن ، دلایل قابل قبول برای تمدید ویزای کوتاه مدت شینگن فقط موارد زیر است:
ورود اواخر

شما می توانید درخواست تمدید ویزا خود را بر این اساس پایه گذاری کنید ، تنها در صورت داشتن ویزای اقامت کوتاه مدت یک بار. با این حال ، این بهترین حالت برای تمدید ویزا است. اگر بعد از اعتبار ویزا وارد شینگن شوید ، می توانید برای این تمدید ویزا اقدام کنید. من اگر ویزای شما در تاریخ 1 اوت معتبر شد ، اما شما در 15 اوت وارد شینگن شدید ، می توانید درخواست تمدید ویزای دو هفته ای کنید و به احتمال زیاد آن را دریافت خواهید کرد.

دلایل انسان دوستانه

سیاست ویزای شینگن باعث شده است تا ویزای کوتاه مدت شنگن به منظور جلوگیری یا غلبه بر مشکلات برای اتباع کشورهای ثالث تمدید شود. در صورت نیاز به ماندن در یکی از کشورهای عضو برای ادامه درمان پزشکی ، برای شرکت در مراسم خاکسپاری پس از مرگ ناگهانی یک عضو خانواده ، ویزای کوتاه مدت بر اساس دلایل بشردوستانه به شما اهدا می شود. برای شخص نزدیک به شما که به نوعی مشکلات را پشت سر می گذارد و غیره
فورس ماژور

اگر قبل از انقضا ویزا ، یک اتفاق ناگهانی در کشور شما رخ داده باشد ، به عنوان یک درگیری یا جنگ ، یا حتی اعتراضات شدید در سراسر کشور ، شرایط شدید آب و هوایی ، هیچ ارتباط پرواز به دلیل زمین لرزه های متوالی یا دلایل دیگر ، پس شما شانس خوبی برای دریافت ویزای کوتاه مدت اقامت شینگن دارید. تمدید چند هفته به شما داده می شود ، یا تا زمانی که اوضاع در کشور خود تغییر کند. اگر اوضاع تغییر نکند ، شما مجبورید یکبار دیگر برای تمدید ویزا اقامت کوتاه اقدام کنید تا در شینگن بمانید.
دلایل شخصی مهم

خطرناک است ، اما اگر فرصتی دیگر ندارید ، باید آن را امتحان کنید. اگر در یکی از کشورهای عضو شنگن ، یک عروسی غیرمترقبه (از طرف شما بستگان خود) و غیره مشاغل ناتمام دارید ، می توانید درخواست تمدید کنید. مقامات مهاجرت سپس تصمیم می گیرند که آیا تمدید ویزا به شما اعطا می شود یا نه.
روند درخواست ویزای گسترش شینگن

اگر می خواهید ویزا خود را تمدید کنید و بمانید

 

منبع : schengenvisainfo